diumenge, 14 de febrer de 2016

Benvinguts, ben arribats a Les Planes d'Hostoles.

Soc en Joan Carles, i amb la meva parella hem llogat una casa a Les Planes d'Hostoles.
El Gener del 2016 ha estat el nostre primer mes, encara que per feina no em començat a pujar en serio fins el Febrer. Pensem quedar-nos a viure més de 4 dies a la setmana.

Soc..., era, localitzador d'anuncis de TV. He buscat durant 19 anys llocs per rodar anuncis de TV i pel·lícules.

Aquest és el meu blog d'algunes de les meves feines:

http://locations-nexuslexus.blogspot.com.es/

Aquesta és la meva fitxa al IMDb:
http://www.imdb.com/name/nm1228722/

Ho he deixat per raons personals. N'estava una mica cansat i he decidit sortir de Barna i a veure que passa. Per la meva feina havia anat moltíssim a la Vall d'en Bas. Allí rodàvem un fotimer de vegades. M'encantava. I vaig decidir buscar casa per aquesta zona de la Garrotxa.
Finalment, vàrem trobar la casa ideal a les Planes d'Hostoles. (LPd'H)... i aquí estic.

No treballo com a localitzador però un és scout (explorador) de mena o sigui que.... a localitzar LPd'H. A localitzar la Garrotxa.!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada