dijous, 3 de març de 2016

Restaurant Can Remena (Les Planes d'Hostoles)

Just davant de casa, sortint per la porta del garatge, hi ha una fonda. El seu restaurant es diu "Can Remena". És, crec, el primer lloc on vaig anar a dinar quan vaig arribar a Les planes d'Hostoles.

Em va sobtar al entrar a Can Remena les fotos de famosos al restaurant: Toni Clapés (líder d'audiència de RAC 1), Manel Fuentes (TV), i d'altres. Jolines amb Can Remena, vaig pensar...

La carta és molt tradicional de cuina catalana: Escudella, carn d'olla, patates d'Olot, croquetes de rostit... Un menú ideal per aquells que volen menjar tradicional cuina catalana. Un menú molt competitiu de 10 euros entre setmana.

Hi he anat força vegades. Et despatxen ràpid i molt diligentment. Molt bon lloc.

No sé quin dia vaig menjar arrós. Ummmm


2 comentaris:

  1. Jopé,... hem d'acordar una data perquè em passi "casualment" per allà ben ràpid!
    Fa bona pinta allò que expliques.

    podi-.

    ResponElimina