dilluns, 21 de març de 2016

Restaurant Casa de Curry (Les Planes d'Hostoles)

Una cosa que m'agrada molt de Les Planes d'Hostoles és la seva gran oferta de restaurants (vull dir per lo petit que és el poble)

Les Planes d'Hostoles, un petit poble amb un restaurant indi. Casa de Curry. Regit per una parella d'autòctons de la Índia, sense més dades personals  que puguem aportar, de moment.


Es menja a la carta però les racions són enormes i només cal demanar un plat si no sou molt golafres.

Els restauradors són molt amables, el lloc és molt tranquil i els preus són molt raonables. Naltros ja hi hem menjat unes tres vegades, sempre per uns 28 euros. Ahir per exemple, vam menjar, jo un curry amb arròs i la Isabel arròs amb xai. El postre és gratuït. (un trosset de gelat amb nata). No som experts en  absolut en menjat de la Índia, però paga la pena provar-ho. Hi hem menjat divinament.
Ummm. Les Planes d'Hostoles, un poble petit, molt gran.


2 comentaris:

  1. Jo si que conec el menjar de l'Índia i es realment extraordinari. Em va emocionar retrobar gustos que feia temps que no provava. Cuinen sense picant a no ser que ho demanis (a mi m'agrada picant) Preu molt assequible. Qualitat extraordinaria i un tracte excel.lent. VAL MOLT LA PENA. Convé trucar abans per avisar. Si no tenen reserves a vegades no obren. Pero us obriran només per a vosaltres si ho demaneu.

    ResponElimina